wyszukiwanie/filtrowanie
Lp. | Temat pracy | Promotor | Program studiów |
---|---|---|---|
1. | "Gott beschirme Deinen Eingang". Historia kościoła św. Mikołaja we Wrocławiu. | dr hab. Agnieszka Zabłocka-Kos prof. UWr | |
|
|||
2. | Życie i twórczość Jeremiasa Josepha Knechtla (1679-1750). | dr hab. Cezary Wąs | |
|
|||
3. | Od undergroundu do oficjalnego obiegu - instytucjonalizacja i komercjalizacja street artu w Polsce. | prof. dr hab. Anna Kutaj-Markowska | |
|
|||
4. | "Późne autoportrety Jacka |Malczewskiego" | prof. dr hab. Waldemar Okoń | |
|
|||
5. | Artysta-kameleon, czyli o ilustracjach książkowych Jerzego Skarżyńskiego. | prof. dr hab. Anna Kutaj-Markowska | |
|
|||
6. | " Ihr Kirchbau ist eine Zierde der Stadt". Ewangelicko-luterański kościół Chrystusa we Wrocławiu. | dr hab. Agnieszka Zabłocka-Kos prof. UWr | |
|
|||
7. | WSPÓŁCZESNE REWITALIZACJE URBANISTYCZNE. NA WYBRANYCH PRZYKŁADACH EUROPEJSKICH - REGULACJE PRAWNE I ICH WPŁYW NA SPOSÓB REWITALIZACJI TKANKI MIEJSKIEJ. | dr hab. Agnieszka Zabłocka-Kos prof. UWr | |
|
|||
8. | Synagoga na Wygonie we Wrocławiu (1865-1872) i jej twórca Edwin Opller (1831-1880). | dr hab. Agnieszka Zabłocka-Kos prof. UWr | |
|
|||
9. | O CODZIENNOŚCI WSPÓŁCZESNEGO MIESZKAŃCA METROPOLII. RELACJA POMIĘDZY CZASEM I CIAŁEM W TWÓRCZOSCI TSAI MING-LIANGA. | prof. dr hab. Anna Kutaj-Markowska | |
|
|||
10. | Erlöserkirche we Wrocławiu (1904) Jürgena Krögera jako przykład sakralnej architektury protestanckiej przełomu XIX i XX wieku. | dr hab. Agnieszka Zabłocka-Kos prof. UWr | |
|
|||
11. | KOŚCIÓŁ PW. CHRYSTUSA KRÓLA PRZY UL. MŁODYCH TECHNIKÓW WE WROCŁAWIU - HISTORIA I ARCHITEKTURA. | dr hab. Agnieszka Zabłocka-Kos prof. UWr | |
|
|||
12. | KRYPTOPORTRETY MALARZY BAROKOWYCH NA ŚLĄSKU. | prof. dr hab. Andrzej Kozieł | |
|
|||
13. | Twórczość Wojciecha Weissa w okresie dzwudziestolecia międzywojennego. | prof. dr hab. Anna Kutaj-Markowska | |
|
|||
14. | WSPÓŁCZESNOŚĆ I TERAŹNIEJSZOŚĆ W UJĘCIU ARCHITEKTURY GRUPY SNØHETTA. | prof. dr hab. Anna Kutaj-Markowska | |
|
|||
15. | RZEŹBA SPOŁECZNA W TWÓRCZOŚCI PAWŁA ALTHAMERA. | prof. dr hab. Anna Kutaj-Markowska | |
|
|||
16. | Rodowód Olbrzyma. Próba zrozumienia kształtu śródmiejskich galerii handlowych na przykładzie Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu i Galerii Paistów w Legnicy. | dr hab. Rafał Eysymontt prof. UWr | |
|
|||
17. | KOŚCIÓL FILIALNY P.W. ŚW.ŚW. PIOTRA I PAWŁA W DOBROCINIE (GM.DZIERŻONIÓW) JAKO TYPOWY PRZYKŁAD ŚREDNIOWIECZNEJ FUNDACJI RYCERSKIEJ. | dr hab. Romuald Kaczmarek prof. UWr | |
|
|||
18. | DESTRUKCJA W DZIAŁANIACH ARTYSTYCZNYCH AI WEIWEI. | prof. dr hab. Anna Kutaj-Markowska | |
|
|||
19. | Zespół kościelno-klasztorny Franciszkanów we Wrocławiu-Karłowicach w latach 1895-1939. | dr hab. Agnieszka Zabłocka-Kos prof. UWr | |
|
|||
20. | Powiązania między literaturą a sztuką w dwudziestoleciu międzywojennym na przykładzie wybranych portretów polskich literatów. | prof. dr hab. Waldemar Okoń | |
|
|||
21. | WHAT YOU SEE IS NOT WHAT YOU GET - TWÓRCZOŚĆ ANISHA KAPOORA WOBEC TRADYCJI. | prof. dr hab. Anna Kutaj-Markowska | |
|
|||
22. | MOTYWY ANTYCZNE I ICH WYKORZYSTANIE W SZTUCE CHRZEŚCIJAŃSKIEJ ZACHODNIORZYMSKIEJ. | dr hab. Agata Kubala | Historia Sztuki - stacjonarne I stopnia |
|
|||
23. | Analiza obrazu IMIENINY BABUNI Olgi Boznańskiej. | dr Andrzej Jarosz | Historia Sztuki - stacjonarne I stopnia |
|
|||
24. | GIAMBOLOGNA JAKO TWÓRA KANONICZNEGO WYOBRAŻENIA MERKUREGO. | dr hab. Agata Kubala | Historia Sztuki - stacjonarne I stopnia |
|
|||
25. | RYCINA DRUKU OKOLICZNOŚCIOWEGO Z OKAZJI ŚLUBU KSIĘCIA GEORGA RUDOLPHA PIASTA (1595-1653) Z SOPHIĄ ELISABETHĄ VON ANHALT-DESSAU (1589-1622) W 1614 ROKU. | dr hab. Piotr Oszczanowski prof. UWr | Historia Sztuki - stacjonarne I stopnia |
|
|||
26. | Transpozycja malarskich arcydzieł w fotografii Eugenio Recuenco | dr Andrzej Jarosz | Historia Sztuki - stacjonarne I stopnia |
|
|||
27. | KRÓLEWSKA ARCHITEKTURA GROBOWA OKRESU STAREGO PAŃSTWA W EGIPCIE. | dr hab. Agata Kubala | Historia Sztuki - stacjonarne I stopnia |
|
|||
28. | ANASTASIS I GRÓB ŚWIĘTY. Architektura i transpozycje kościoła Bożego Grobu w Jerozolimie. | dr hab. Agata Kubala | Historia Sztuki - stacjonarne I stopnia |
|
|||
29. | WĄTKI ANGELOLOGICZNE W TWÓRCZOŚCI JACKA MALCZEWSKIEGO | dr Andrzej Jarosz | Historia Sztuki - stacjonarne I stopnia |
|
|||
30. | "STWÓRCZE RĘCE - SZTUKA METALU DOBY MODERNIZMU". ORGANIZACJA WYSTAWY CZASOWEJ W MUZEUM NARODOWYM WE WROCŁAWIU (MARZEC-CZERWIEC 2015) | dr hab. Piotr Oszczanowski prof. UWr | Historia Sztuki - stacjonarne I stopnia |
|